טיפים לאירוח במרחבים קטנים עם ספות נפתחות

ספה דגם פרמו

גרים בדירה קטנה אבל אוהבים לארח? אל דאגה, ניתן ליהנות מאירועים, מסיבות והתכנסויות חברתיות גם כשהמרחב מוגבל. פתרון מצוין לבעיית המקום הוא שימוש בספת אירוח – הן מאפשרות להרחיב בקלות את שטח הישיבה ולאכסן מספר רב יותר של אורחים.

 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לארח בסגנון גדול גם כשהבית קטן:

 

נצלו כל סנטימטר – בדקו היכן אפשר להוסיף ספות נפתחות, כיסאות או אף שולחנות קטנים. האזורים ליד הקירות הם בדרך כלל אזורים מנוצלים חלקית שניתן “לכבוש” אותם לטובת מקומות ישיבה נוספים.

 

השתמשו בספה נפתחת איכותית – ספת מיטה איכותית יכולה לשמש הן כספה רגילה והן כמיטה נוחה עבור אורחים. בוחרו דגם עמיד ויציב עם מנגנון פתיחה וסגירה קל.

 

שלבו שולחנות קטנים – שולחנות צד קטנים וניידים מאפשרים להוסיף מקומות להנחת כוסות, צלחות ומתקנים ללא צורך בשטח רב. ניתן גם להשתמש בשולחנות גבוהים יותר כעמדות אוכל לא פורמליות.

 

ערכו מחדש את סידור הריהוט – לפני האירוע, הזיזו את הריהוט כך שייווצר מרחב פנוי גדול ככל האפשר במרכז החדר. זכרו להשאיר מעברים פנויים שיאפשרו תנועה נוחה.

 

השתמשו בתאורה – תאורה רכה ונעימה תיצור אווירה כיפית ומזמינה. ניתן להוסיף מנורות שולחן, נרות ואף תאורת לילה צבעונית.

 

צאו החוצה! – במידת האפשר, נצלו מרפסות, חצרות ושבילים כהרחבה של המרחב הפנימי. תוספת האוויר הפתוח תרענן את האווירה ותיצור תחושת מרחב.

 

אז זכרו, גודל הבית לא קובע כשמדובר באירוח מוצלח. עם קצת תכנון נכון מראש ופתרונות יצירתיים ומעשיים, ניתן לארח בסגנון גדול גם במרחב הקטן ביותר ושימוש בספות נפתחות למיטה.

 

תהנו מהאירוח!

 

שתפו את המאמר

עוד מאמרים בנושא

טיפים לבחירת ספה נפתחת למיטה

בחירת ספה נפתחת היא החלטה חשובה בכל הנוגע לריהוט חלל...

חידושים בנוחות: הטרנדים האחרונים בספות נפתחות

ספות נפתחות, המכונות גם ספות אורחים או ספת מיטה, הפכו...

תפריט

צריכים עזרה?